Lej hele vandrehjemmet

Vi har plads til ca. 60 overnattende gæster fordelt på 25 værelser. Vi har flere stuer man kan hygge sig i, underholdning som poolbord, tv-stue bordtennisbord (udendørs i stille vejr), boldbane og bålpladser.

Vi tager 20.000 kr. for at leje hele vandrehjemmet med 2 overnatninger til tjek-ind på ankomstdag kl. 15 og tjek- ud på afrejsedag kl. 10 i perioderne før den 15. juni og efter den 15. august.

Opholdet kan kombineres med forplejning på Hotel Ærøhus. Til kurser og seminarer har vi på hotellet mødelokale med lærred og kan arrangere undervisningslokaler lige såvel som vores wifi er lynhurtigt (fibernet).

Kort sagt – kan du se en ide i et anderledes arrangement, så kontakt os: vb@villablomberg.dk eller telefon 62 52 10 44.

Vi havde besøg fra SDU og har fået en anbefaling med på vejen:

I forbindelse med vores TANKESTRØM forløb, som er en del af MEDSTRØM projektet, der tilbyder kompetenceudviklingsforløb for iværksættere, er vi rundt omkring i Region Syddanmark og afholdte 2-dags workshops. Her havde vi fornøjelse af skønne Ærø og charmerende Villa Blomberg. Lokationen var rigtig god, idet det ligger lige udenfor Ærøskøbing, tæt på færgen og med en fantastisk udsigt udover vandet. Villa Blomberg dannede rammerne for både vores workshop med 19 deltager, forplejning hele dagen samt overnatning.

Fra den første kontakt, har der været en rigtig god dialog. Fra ankomsten til vi tog hjem, var der en virkelig god service og hvor der ikke manglede noget. Det var virkelig en fornøjelse at stifte bekendtskab med Ærø og Villa Blomberg. Helt sikkert et besøg værd og anbefalingsværdigt.

Venlig hilsen
Lærke Sejer Hedegård Hansen
Projektkoordinator
IER Udvikling

Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse

Og her er en af vores firma gæsters mening om et seminar på Villa Blomberg:

Min ledergruppe og undertegnede har de sidste 9 år været på et årligt seminar primært på danske øer, så vi har efterhånden lidt at sammenligne med, –  når det hele skal gå op i en større enhed, både med de rammer seminaret afvikles i, og mht bespisning,  aktiviteter og oplevelser som altid er en vigtig del af seminaret.

I år var det dog noget ganske særligt med opholdet på Villa Blomberg.  Stedet og den fascinerede udsigt over vandet er bare noget ganske særligt. Villa Blomberg er holdt i den helt originale ældre stil med forskellige bygninger, højder og indretning, og med møbler der kan og må bruges. Det giver en helt specielt afslappet atmosfære, at færdes i disse bygninger, og kan ikke sammenlignes med andre steder.

Siden vi besluttede, at det skulle være på Ærø og Villa Blomberg har vi haft løbende kontakt om vores seminar program som I på en helt fantastisk måde har haft stor indflydelse på er lykkedes til ug.

Med  stor passion og interesse har du guidet os, og skabt kontakter til spændende  leverandører / producenter på Ærø, – lejet cykler m.m til os så vi kunne opleve det bedste af det bedste på vores seminar.

Bål arrangementet  på stranden  om aftenen med de udleverede  sange satte dog lige prikken over en helt fantastisk ophold som vi sent vil glemme :-)

Endnu engang tak for sidst, og en fantastisk positiv oplevelse, – som vi med glæde vil dele med andre af  mine kollegaer og bekendte som også ønsker et seminar i rammer lidt ud over det sædvanlige.